Tyvärr blev de en extra hjärna för mig också...

Då har man vart och köpt ny mobil!!  Blev tyvärr en Iphone 4... Ville ha en walkman mobil men de skulle typ ta en vecka innan jag skulle få hem den!! Och 3 veckor utan mobil går ju verkligen INTE!!  Menmen jag blir som alla andra och har en extra hjärna... Fast jag tror de var första gången som Joakim (han som hjälpte oss i 3 affären, + han är sjukt lik Andreas Weise!!)  Men han frågade om jag då ville ha en Iphone och jag svarade helst inte och sa vilken mobil jag ville ha, han blev nog lite chockad för typ ALLA vill ju ha iphone!! ;)  haha!! Men som tur har jag kvar mitt gamla nummer!! :D  Nu är de enda problemet vart sätter man in sim kortet någonstans!? 


Ska dra till stallet nu!! :D  Mamma ska hoppa Tamira !! :D  Blir spännande och se hur de går ;)



Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0