Today! Har ÄNTLIGEN lyckats få upp lite bilder!

Hello!

Nu har man då vart i skolan och de har faktiskt  varit en bra dag!! :)  Hittade dock inte i skollagen om att läraren ska göra det bästa så att eleven ska få G....   Men får säga det till honom och ta upp det på ett lungt och bra sätt!! Så ska man se om det funkar så jag får som jag vill ;)   Sedan hade vi teoretiskt på Idrotten (på svenskan gick vi igenom lite kring Antiken ganska intressant..!!)  Men mitt mål i Idrott är att kunna springa 3 km på 15 min!! :D  Får se om jag hinner nå det innan Maj, det första målet är att kunna springa! haha!! x'D


Blev sen upp till stallet och rida min kära polle!! :D   Gick awezome!!  Börjar dock bli lite irriterad på alla som ger mig tips på hur jag ska rida henne.. Älskar att få tips men alla ger typ samma och de är något irriterande efter att ha hört samma tips typ 4 - 5 ggr!!  Menmen, sånt är livet..!   Har precis kollat på Stylisterna första avsnittet kom ju igår!! :D  Ska bli spännande att se hur de är denna säsongen!! :)   Självklart innan man kollade på Stylisterna var man ju tvungen att kolla på Wipeout Vinter!! :D  Så jäkla roligt program! (är ju lite skadeglad hihi!)  Men självklart vann Svensken ;) haha!  Men nu blir de sängen!! :D (har börjat tänka lite mer på att sova lite längre så jag orkar med skolan å sånt!!)


Dagens outfit:  Körde på en gamal klassiker!

Höga byxor lite instoppad tröja! :)
Dagens facelook:






Gårdagens Facelook (fönade håret efter att denna bild var tagen!!)

El natuel!  Like every monday ;)

Gårdagen outfit:

Körde på en enkel stil med linne, genomskinlig orange/röd topp, svart kavaj och ett par blåa jeans! :D



Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0