To have snow this time is beutiful to watch but It´s like 80`s is back in fashion...

Dag 2 i skolan nu då!!  Fast idag har vi typ bara teoretiska ämnen "/  Börjar först med att ha matte... Sedan bild, lunch, Svenska och slutar med idrott!! 


Igår blev de att man kollade på tv och bara hade en inne slappar dag!! konstigt nog har jag börjat tycka det är roligt att börja måla lite olika ideér av sminkningar, har dock inte sådant fint papper som man faktiskt KAN sminka på så att man ser exakt hur sminkningen kommer att se ut!!


Men idag kör jag på lite slappad stil!!  Håret bak i en tofs och en varm tunika!!  Snön är ju tillbaka!! :(

Facelook:
Kör enkel stil idag, som ni ser på bilden är jag väldigt trött!  Men förhoppingsvis så kanske kylan ger mig ett brutalt uppvaknande ;)


Outfit:




Kraam Missfleur♥



To have snow this time is beutiful to watch but It´s like the 80´s is back in fashion....!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0