Stolt över min mamma!! ;D

Snart  blire läggdags!! Ska bara kolla klart på Around the world on 80 days!!  Så otroligt rolig film!! :) 


Är sjukt stolt över min mamma som hoppade 90 cm på Tamira!!  :D  Så roligt att se mamma hoppa henne!!  + att man fick ge henne lite råd ;)  haha med andra ord lite payback ;) haha!!  Har även lärt mig lite hur Iphonen funkar fick hjälp av Ewe!! Annars hade de tagit LÅNG tid innan jag hade fått igång den x'D  haha!!  men de funkar sisådär vill egentligen bara ha en annan NORMAL mobil! men denna kommer la bli bra när jag väl fattar den ;)


Såg The voice innan de var bättre än vad jag trodde de skulle va!! Dock var de synd att hon från Peaches inte gick vidare!! Men hoppas att de är lika bra imorgon!! :D



Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0