Stackars de som måste till Vaggeryd!!

Gomorron uppe något tidigare en igår !!  Fast inatt så blev de sisådär bra sömn!!  Får hoppas att stormen som heter Emil inte blir för jobbig!! För nu kan man ju inte ta några tåg till Vaggeryd och bussarna går så långt som de kan!!  Då äre illa!!  + Idag i Vaggeryd är de slutmätning som nu för tiden måste göras på en hästklinik (va lite fusk innan och så..)  Men tycker synd om alla som måste åka dit bara för att slutmäta sin ponny!!  Ponnyn måste vara slutmätt efter en viss ålder annars får man inte tävla den!! Fast man kanske får tävla i avdelning B !  Men då kan man ju bara vinna en rosett och inget mer!!  Lite surt ;)



Men nu har jag fixat iordning mig så nu blir de upp till a6 och köpa ny mobil!! :D  Sjukt skönt för imorgon är de 2 veckor sedan jag tappade min mobil!!  Har inte riktigt fattat hur jag har klarat mig utan den!?  Men jag är en riktig överlevare som klarade de ;) haha! nää ska kanske inte överdriva nu men ändå  ;) 



Facelook of today;






Körde på typ samma make som igår gillar den brun/guldiga looken!! Kör på ett par vanliga jeans och denna orang/röda tröjan!! :D 



Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0