Sista syndar dagen!!

Har vart i stallet ganska länge! Var ju med och tävlade i 70 och 80 cm! :D  Gick sisådär i första klassen gick jäkligt fort... så de slutade med två stopp, men tog en omstart och då gick de lite saktare och fick ett stopp (båda stoppen var att hon sprang förbi hindret...)  Sedan i 80 cm så fick vi en fin lugn runda och vi nollade! :D  Så det gick super bra för att vara första tävlingen!! Längtar tills tävlingarna kommer igång på allvar!! :D 



Sedan har man ju sin sista "syndar dag" så har köpt godis och gottat mig med! :D  Sedan blir det hård träning + inget godis!! (för läsken har jag slutat med helt nu! :D)  Men en massa gott godis till att läsa Harry Potter och kolla på :

Prime Suspect, Rizzoli och Isles och sedan slutar man med att kolla på Harry´s Law  Så ser en söndags kväll ut för mig!!


Försöker fortfarande lista ut hur jag ska få upp bilder från mobilen men måste typ installera en massa grejer och så.. "/   men tog lite suddiga bilder på när Sis hoppade, känndes dock lite failat när alla andra typ hade system kameror... haha!!    Fast idag har jag även vart duktig och gjort ALLA mina sjukgymnast övningar har tillomed fått mig en egen balans bräda!!  :D  Dock så hade jag redan träningsverk innan detta men imorgon lär ju mina ben vara döda :( 


Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0