Shoppandet for today!! :D

då har man shoppat loss ordentligt har typ handlat för 700 kr!! :O  Dock så köpte jag även present så det är lite mer okeej då ;)  haha!  Åt ju även lite på Donken... Men inte lika mycket som vi brukar äta!! haha!  Blev även att man pratade om allt som har hänt!! Har ju inte pratat sedan typ nyår!? 


Dagens inköp:

Från life:

Har börjat få en sådan dålig hy så nu testar jag på denna serien!  detta är ett start paket så får jag se vilken som blir favoriten ;)  (jätte bra service!!)


Från Make up store:
Ett par liknande ögonfransar köpte jag :)




Från H&M:
Blir väldigt bra att ha när man ska börja träna nu då!! :)



Present till Fadern min!! :D

Från Stadium:



Lite fler och inte av detta dyra märket! :)



Ska man kanske dra och köpa träningscykeln idag nu när man ändå är igång med shoppandet ?  ;)


Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0