Så länge sedan men ändå inte!!

Snart är det att ta bussen till skolan!!  Känns som en evighet sedan man sist var där men på samma gång så känns det som man nyss var där!  Men ska bli spännande att se vad vi ska hitta på för roligt på lektionen idag!! Faktiskt så hoppas jag att vi mest ska gå igenom vad vi ska göra innan praktiken och göra det NOGRANNT så att vi vet vad vi ska göra för något, så kan de som inte gillar ex: hår behöver inte komma på de lektionerna!! + att jag hoppas att vi ska gå igenom ansiktsmask och allt sånt igen, man behöver ju trots allt lite remainder ;) hehe!! Är ju inte direkt känd för att ha VÄRLDEN bästa minne ;P  Men ska bli roligt att träffa alla igen!! :D  Har ju missat skvaller om deras liv ;) haha!




Jobbade igår så nu haltar jag typ azz mycket!! :(  Känns jätte pinsamt att komma haltandes!! Och när det inte känns som om jag haltar så gör jag det ändå!!!  Börjar seriöst störa mig på detta nu!!  För jag vill kunna börja använda högklackat och slippa tänka på att verkligen gå på hela foten fastän de gör lite ont för vill verkligen sluta halta!! Har vart någon dag sen som jag inte hörde att jag haltade!! Menmen det tar la tid och enligt läkaren har jag ju "tur"  Fast de känns verkligen inte som om jag har det!! Men igår när jag jobbade gick det sisådär... Tog ganska lång tid... Men blev klar till slut men man får skit när man inte gör de som står på tavlan men ändå så ska man "tänka själv" Men vem vill göra det om man ändå får skit för det sen!?  Blev ganska sur... Menmen att kvälla gick azz bra!!  Så slutet gott ;) 


Men fattar inte att min bror ställer klockan för att kunna gå upp tidigt för att spela data (eller DATOR som man ska säga x'D) 


Bilderna cp:ar så ni får dagen outfit och facelook sen ;)

Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0