Risig och Rosig dag ;)

Dålig update idag!!  Har typ halvsovit i soffan och kollat på Once upon a time!  Så sjukt bra serie!!  Längtar tills nästa avsnitt kommer!! :D 



Tyvärr så fick man inte praktiken i Stockholm!! :(    Fast de va väldigt nära att man fick den men han hade redan 3 andra praktikanter som skulle vara där en gång i veckan var!  (:   Menmen nu gäller det bara att leta vidare!! :) Och hoppas att man hittar något ;)


Men allt som allt så har dagen vart väldigt slapp!! Fick veta mitt betyg i hälsopedagogiken!!  Eller på det momentet och jag är stolt att säga att jag fick MVG!! :D  Happy happy!!  Sedan på formgivningen så fick man fortsätta med pappermachié (vet inte hur de stavas)  men kan inte fatta att den kursen ger 100 poäng!! den är så sjukt rolig!! :D  Håller fortfarande på med min lilla fisk, som kommer att bli mörkblå med gröna ögon!! :D  So cute! kommer den lilla fisken att bli!! :) 




Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0