Ris och Ros!!

Nu har man ridit, blev dock inte ett så hårt, för de kom en massa folk när jag var halvvägs inne i mitt ridpass!! och jag blir okoncentrerak och då blir Tamira det...  + de va en som typ "följde" efter mig!! red samma rid vägar och så... Självklart skulle ALLA vara där jag va!!   "/  men de slutade helt okeej!! Men de va inte super kul att rida... eller inte så som de kändes ibörjan av passet när hon var super fin!! och sen gick de bara neråt... :(  menmen mamma får rida henne imorgon!! :D  Sedan blev de en promenix hem!! så de tog mig 1 timme och 45 min att gå 1 mil (från stallet - hem)  känner mig duktig :D   Dock trodde jag nästan att jag skulle bli påkörd av ett tåg!! höll typ på att dö!!  Som tur så stannade jag lite och sen plötsligt kom tåget!! stod typ 1 m från tåg rälset!! kan säga att de är inget man vill testa!!

Nu ska jag mysa ner mig framför tv:n och njuta över att jag har gått så långt ;) hihi!!


Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0