Rida, ätit, ta de lungt, kolla på tv och en varm dusch!!

Då har man hunnit rida, äta, ta de lungt och kolla på tv + tagit en varm dusch!! :D  Känns som om man har hunnit med endel saker idag ;)  haha nä en riktig lat dag har de vart!! Dock har jag världens träningsverk i benen och magen!! "/  Kanske borde jag gå ut och gå, för då försvinner la träningsverken eller?  Får se om vädret blir bättre så blir de en promenix ute!! :D 


Red inte jätte tufft pass idag, både jag och Tamira behövde liten "vilodag" Men imorgon så kör vi på som vanligt!! :D  Ska köra ett redigt tufft pass!! :D   Men just nu behöver jag vila.... Fattar inte hur jag kan ha tappat så mycket på 2 månader!?  :O  Är fruktansvärt!!  :(   Menmen bara att träna tuffare, hårdare och mer ;)  dock så säger läkaren att jag kan springa men de gör faktiskt ont!! Så de är konstigt att jag inte skulle få rida men springa!?  Hmm...  Kanske gillade inte doktorn hästar så mycket...?   Så de får bli armhävningar (gör ont i svanskotan när jag gör sit ups) och långa promenader!! :D  Haltar visst fortfarande lite när jag tar långa steg :(  eller "normala" steg kanske de heter... ;)  De blir spännande att se vad idrottsläraren hittar på för nått spännande som jag kan göra på lektionerna!! ;D

Blev även lite lyxmat kebab tallrik!! För de va bara jag och mamma, så då får man lyxa till de lite i detta tråkiga vädret! hahha!! ;)  


Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0