Redig sovmorron!!

Tog en redig sovmorgon idag!!  Steg inte upp förrens kl 12!! :)  Dock så vaknade jag till av att få ett sms kl 10 på morgonen... "/  Men som tur så kunde man somna om ;)  Efter det ha jag bara ätit liten onyttig frukost och kollat på avsnitt från Once upon a time!  Längtar tills nästa avsnitt kommer ut!!  Desamma gäller Pretty little liars!! :D  Mina två favorit serier för tillfället ;)  Sedan har jag börjat läsa Harry Potter böckerna och är just nu inne på 3:dje boken! :D 



Igår kollade man på The voice sverige!! Tycker de är lite sorligt med alla som åker ut :(  Dock är Ugglas kläd kommentarer väldigt roliga ;)   Sedan blev de att man slö kollade på någon serie som hette typ  nått med Alaska..!  Ytterst märklig serie... Är typ som en dålig B serie...!!  Så de är inget som jag kommer att följa haha! ;)



Nu blir de upp till stallet och rida!! :D


Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0