Nu kör vi igen!!

Dags för skolan nu då!!  Så nu är jag typ ingetsminkat har bara tagit lite puder!! För de sliter ju så mycket på huden att ta bort sminket hela tiden och den är torr nog som den är!!  Men ska bli roligt att sminka lite idag och verkligen få tänka på ögon formen!!  ÄNTLIGEN har man fått börja lära sig nått nytt!! :D  Happy face ;)  Hann även lämna in Religions uppgiften igår!! Började få panik när kl var 23.00  men I did it!! :D   Och de är ju det viktigaste dock blev de la lite konstig text i slutet för de blev att jag bara skrev ner lite skit... Men nu är de bara be till gudarna att jag får G på uppgiften ;)


Me today:


Face look:



Outfit: (tog thights istället för byxor!!)





Min arm från avrtillningen igår!! (svullnaden har gått ner lite!!)



Snygg eller vad? 




Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0