Nu börjas de!! :D

Kändes som om skolan hade börjat nu när man tog bussen upp till stallet... Men som tur är de så att mitt ben har blivit MYCKET bättre så haltar typ inget nu!! :D  Är ÄNTLIGEN en helt normal människa :) 


Men gick jätte bra när jag red!! :D  Så hoppas att de går lika bra imorgon!! Ska ju träna för Helena som jag nog ska börja göra en gång i veckan nu!!  Fick ett litet "samanbrott" när jag red i lördas så nu behövs de snabb träning!! Ska även ta kontakt med en sjukgymnast så nu drar de igång på allvar!! :D  Jippie!!  Känns som om de va en evighet sedan man tog ridningen på riktigt allvar eller nu med den nya hästen vill säga ;) 



Nu blire att sova lite!! :)   Alla behöver ju sin skönhetssömn ;)  hihi   Fast först ska man snacka lite om stallet nu börjas de ju även med lag och så!! :D 




Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0