Nu börjar jag allt bli lite yr i mössan!!

Har suttit nu i reklamerna till mission impossible och målat upp hur man ska sminka till modevisningen!!  :D  riktigt roligt har kommit på en massa ideér hur jag vill testa att sminka till photo shoots!! :D  Men först måste jag lära mig lite fler saker!!  men är så taggad just nu på att bara göra nya saker och lära mig mer i skolan!! :D 


Fast de jag hatar är att man har en massa ideér i huvudet och sedan så blir de inte alls som man tänkt i verkligheten!! men jag tänker planera mer noga nu och hoppas de någongång blir som man tänkt!! :)  Men snart blir de sängen och då blir de att komma in i drömmarnas värld istället ;)    haha !!  nä nu äre tröttheten som pratar!! sov gott allesammans!! ;D 


Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0