Nalle Puh´s blåsdag!!

Blev lite piggare i skolan men sjukt besviken på maten!! Trodde verkligen att man skulle få ägg till pyttipannan, men skulle kanske fråga den snygga Irländska servitören där vid om man kunde få ett ägg!! ;) haha!!  Men har kommit på att jag inte har någon förebild!!  :O   Sjukt egentligen när man var liten hade man en massa och nu har man ingen :(  Sad but true!!  Sedan på formgivningen fortsatte jag med min fisk!!  Dock ser fenorna på min fisk väldigt konstig ut, men de finns la inga gränser utan bara en begränsad fantasi !! ;) eller vad man brukar säga x'D


Sedan blev de upp till stallet i detta som jag brukar kalla Nalle Puh´s blåsdag!!  Sjukt va de blåser eller blåste!! Höll typ på att blåsa bort!!  Men hoppade för första gången på typ 3 månader!! :D  Var ganska mycket folk där inne.. Så till slut blev jag arg när de inte lyssnade på en vart och vilket hinder man skulle hoppa!! Och så finns de ju också en massa ego människor....  Fastän allt stoj runt omkring så gick de bra!! Rev typ två gånger men de var för jag inte riktigt visste hur jag skulle komma in på hindret men sedan när jag väll kom på det så gick de super!! :D  Ska hoppa igen på Söndag så att jag verkligen får in lite rutin innan träningen!! :)



Kollade även på The Voice sverige!!  Måste säga att jag älskar Magnus Uggla!! Har börjat få hans låtar på huvvet och börjat lyssna på de gamla av hans låtar!! :) Riktigt roligt ska de bli när själva tävligen väl BÖRJAR!!!  Men måste säga att de var mordigt av han Erik som sjöng Ola´s låt!! :D   He got balls ;)  hahha!  Men nu blire att kolla lite på         Hur man blir av med en kille på 10 dagar, fast sängen känns dock VÄLDIGT lockande så får se hur länge jag orkar vara uppe ;)



Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0