Kallt ute....!

Igår känndes de typ som om man skulle svimma i skolan... Men kämpade mig igenom hela dagen!! Så lite stolt över att jag orkade det ;)   Men nu Idag mår man mycket bättre för jag tog en promenad ute i det kalla i går kväll trodde dock att jag hade gått vilse där ett tag... Men sen när jag såg ljusen på kyrkogården så visste jag att ja var på rätt väg x'D  Men lite sorgset är det på en kyrkogård att alla inte har ljus tända eller blommor vid sin grav... För tänk när man själv ligger där nere vill man inte att någon lägger blommor eller tänder ett ljus vid en?  Men de är nått som vi aldrig kommer att få veta "/   Men ett tag så hölls de på att vandiliseras där vid (tror de va några ungar)  Men de från kyrkan trodde att de var djävulens "verk"  att de höll sådana cermonier där inne på kyrkogården och vid deras stora upplysta kors x'D haha!! Lite roligt att höra hur troende de verkligen är!! :) 


Men sen när man kom hem fick man komiskt nog spagetti och köttfärssås (som i skolan)  sedan mös man framför tv:n och kollade först på två avsnitt från Stylisterna! (en som är med där är SJUKT lik Erik i Gossip Girl!!)   Sedan kollade man på Mammor och Mini modeller!  De fick en smink / hår dag med en massa tips och sånt!!  :)  Efter de blev det ett jul avsnitt från NCIS! :D 

Nu blir det att försöka övertala läraren att jag ska få göra ett prov i taget !! Kanske därför jag har så sjukt ont i magen nu!?   Wish me luck ;)

Dagens facelook:





Har en skjorta, thigts och ett par kortbyxor :)


Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0