Inte alla som kan göra 3 saker samtidigt ;)

Börjar sent idag!! :D och extra skönt är de när man vet att man ska gå till skolan och börja med att kolla på        Stolthet och Fördomar   en riktig bra film är de!! Så första lektionen lär ju gå fort!!



Men igår så städade jag ju då mitt rum!! Eller de slutade mest med att jag plockade undan lite!  Har så sjukt mycket saker i mitt rum!! Men gjorde även mina små fina övningar blev att jag stod på balans brädan typ i 10 min innan mina ben var döda!!  För jag passade på att läsa samtidigt!  Alla säger att tjejer kan göra två saker samtidigt men jag stod på balans brädan, läste bok och lyssnade på musik x'D  Inte alla som kan göra 3 saker samtidigt ;) haha!



Gårdagens horoskop!!  Stämde in så jäkla bra!!

Ditt diagram praktiskt taget just nu skriker att du måste utöva mer, och du måste titta på din diet. Du kommer att få ekonomiska möjligheter att fira, men om du gör det med glass av kexdeg, kommer det att direkt sätta sig kring din midjelinje.



Dagen outfit:



Älskar de små fickorna på denna tröjan!! :D


Dagens facelook:

Så här blir mitt hår när de självtorkar...!




Kraam Missfleur♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0