Hur blir höstens mode?

Gomorron!!  Något tidigare uppe idag ;)  Och de är bäck svart ute!!  Fast som tur så är de några + grader!!  Fast de ser kallt ut så är inte super duper taggad på att åka upp till stallet nu, men får hoppas att solen snart kommer fram!! :)


Läst tidningen nu när jag åt min frukost och de har en hel sida åt bara mode så de tycker jag allt att ni ska läsa!! Dock så kommer jag nog inte följa smink trenden så mycket...  För jag gillar att ta ögonskugga, så de skippar jag!! Men som de nästan alltid är så ska de ju vara färgglatt!! Fast de tycker jag väldigt mycket om för då känner man mer vår glädjen när blommorna kommer och så!! Fast de är även väldigt mycket mönster och skjortor (utan armar)  ska visst också bli väldigt inne! Dock så tror många att höstens/vinterns mode kommer att hålla kvar sig lite nu till våren!!  :D  Får se om de blir så som de skriver i JP ;)




Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0