Happy Happy day!!

Happy day!! :D   Fick veta att igår när vi fick de sista papperna om Tamira så hade de även skickat med biljetter till Göteborgs Hores Show som är i Februari!! :D  Så de blir den 23/2 tror jag det var och de va bara roliga saker den dagen!!  Så kan säga att jag är jäkligt glad!!  Har bara kollat på det genom tv rutan ;)  har alltid velat åka på en av dagarna och denna dagen är det bara hoppning och annat roligt!! :)  Så man har en massa saker att se fram emot denna terminen!! :D   Happy happy!!  och så har jag även vart duktig och gjort klart Engelska läxan!!  tog bara 10 min... Så har skjutit upp det för man tror det är jobbigare än vad det egentligen är!! :)  Var även så duktig att jag stekte ett ägg till frukost!! :D  Asså de känns som om denna dagen kommer bli en riktig bra dag!  Fick även lite pengar av kära mormor igår!! ♥   + en massa bullar!! Så nu är frysen proppfull igen haha!!  och snart börjar även spar grisen bli det ;)  

Dagens outfit;

Kände att jag behövde lite mysiga kläder i detta vädret så en mysig varm tröja till ett par "riktiga" jeans!! :)


Dagens facelook;



Kanske blir att jag plattar till håret lite...


Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0