Gomorron!

Gomorron!  Härliga dagen efter man har simmat så har man fått i sig så mycket vatten att man typ är "förkyld" lite jobbigt äre allt!! Men men det är sånt man får ta ;)  Har även ont i höger överarm..  Kan jag aldrig bara landa på fötterna när jag trillar av!?  Kanske en av de saker som jag borde öva på... 


Har sovit så dåligt de senaste dagarna så nu känns de som om jag ska trilla ihop och somna rätt på datorn.. :(   Gick ändå och la mig vid typ 10 - 11 igår!?  Menmen kanske ska satsa på kl 9 idag...  Behöver ju ändå lite av skönhetsömnen ;) haha!  Nu börjar min dåliga humor komma när jag är trött...

Dagens facelook:

Har en rosa make men de syns inte på bilderna :(


Outfit:





Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0