Fel och Rätt dörr

Har legat och sovit i nästan 2 timmar!?  :O  Fattar inte hur jag kunde bli så otroligt trött!!  Så de va tur att jag inte gick hem från stallet eller så hade de piggat upp mig?  Aja..  Nu är man vaken för man MÅSTE ju bara kolla på The Voice ;)


Åkte upp direkt till stallet efter skolan och tog wn snabb ridning + fixade till allt ganska fort men de gick OTROLIGT bra att rida idag!! :D  Dock var hon otroligt taggad!! Så de va lite svårt att få henne lugn, men till slut så lyckades jag ;)



Skolan har vart en sådan slapp dag så de knapp känns som om man går i skolan!  Men har lite läxor att göra nu under helgen så det är mest de som har vart jobbigt idag...  Men sista lektionen är ju formgivning så då håller jag på med en gullig lite mer udda fisk! :)  Som blir mörk blå med blå tunga 4 svarta sträck på fenan/baken och sedan skrikiga gröna ögon!! :D


När man själv öppnar rätt dörr så håller tusen andra människor på med att öppna fel dörr...


Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0