Fatta Paniken som uppstår när man tror att man har försovit sig!

Nu blire till att jobba!!  Fatta vilken PANIK jag fick när väckarklockan ringde och de stog att kl var 5.25!! Jag trodde att de stod att kl var halv 7 och när kl ringde så svarade jag Hallå vem är det? i telefonen haha!! Fatta att man är trött!! Blir nog en liten jobbig morgon för mig... Men slängde på mig kläderna i racer fart och kollade nummret så jag kunde ringa henne som jag skulle jobba med innan jag insåg att jag inte hade försovit mig...  Menmen sånt händer la alla eller? ;) 


Igår så blev det ju självklart Gladiatorerna !! :D  Och de två som jag hejade på vann!! :D  Riktigt roligt när de händer ;)  Men innan dess blev det ridning och kolla på när Sis putsade utrustningen inför Dressyr tävlingen hon ska vara med på idag!! :)  Sedan hittade man på lite bus.. hehe  För folk måste ju ändå lära sig att de inte ska vara så lata för de blir bara värre dagen efter!! :)


Sminkade även lite igår och såhär blev resultatet :  (bilderna är lite redigerade)

image descriptionimage description

Så här såg ögat ut i verkligheten!   Behöver VERKLIGEN köpa lite mer färgstarka ögonskuggor!!
image description



Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0