Every thing just keep getting better!! :D

Igår va de en HAPPY day!! :D   Haha nä men de gäller verkligen att hålla hårt i pengarna nu framöver..!  För de är nämligen så att man ska till stockholm om man hittar praktik plats..!! Som jag verkligen hoppas på att jag och Matilda gör! :D  Så de bestod lite av gårdagens lektion av!  Men vi hade även "prov"  praktiskt som tur va hade annars fått lite panik för jag hade inte övat inför ett skriftligt ;) 



Efter skolan blev de att åka upp till stallet!! :)  Skulle nämligen träna för Helena! :D  Dock så fick jag typ vänta i 2 timmar... Men i stallet finns de ju jämt något att göra ;)   Men sedan tränade jag för henne då och det gick SUPER DUNDER BRA!! :D   Jätte fin var min söta polle!! :)  Och hon tyckte att hon hade förändrats JÄTTE mycket (åt de bra hållet)   Dock kallar typ alla henne för racer ponnyn efter de sett mig tävla henne!! 



Sedan precis innan man skulle träna fick man ett sms och frågade om man ville resa i sommar!!  Och de vill man ju klart ;)  Så allt bra verkar komma på en och samma gång ;D


Tror inte att jag har visat er någon bild på Tamira än!?   Så därför valde jag ut en från hennes ägares bilder!

Detta är söta Tamira!! :D




ÄLSKAR bilden!! :D   men jag skulle ALDRIG kunna rida så på henne i dags läget!  I´m playing safe ;)



Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0