En rejäl genomkörare!!

Nu har man fått sig en rejäl genom körare!!  Gick sisådär i början men red fram henne i en halvtimme och sedan i mitten i ridpasset (när träningen hade börjat) Så gick de azz bra!! :D  Hon gick på tygeln och så gick de lungt, så kändes de jätte skönt!! Hon gick lungt och jag kunde sitta ner ordentligt på rumpan, för jag brukar ha problem att verkligen sitta ner och bli "ett" med hästen!! Men börjar sakta men säker komma till den punkten!! De va jätte roligt att rida, imed att de gick så bra!  + att jag fick veta vad jag gjorde för fel och hur jag skulle fixa dem!! :D + när hon krånglar och jag gör rätt så fick jag också veta hur jag skulle göra!! Imed att de är 2 veckor kvar tills första Jens träningen på 3 månader så måste jag verkligen lära mig hur jag ska rida pollen!! :D


Nu ska jag ta en dusch och sedan sova och hoppas på att de inte blir storm här i jönköping och om de blir det så får hoppas att den inte blir för jobbig så man kan sova ordentligt!!  Men de har ju börjat snöa igen så man ska kanske inte hoppas på de bästa... Får se hur de blir ;) 

Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0