En person kan dra skugga över hela dagen...

Mådde så dåligt i magen idag... Så de blev att mamma kom och hämtade mig i skolan så man fick åka hem och ha värmedyna på magen och ta två värk tabletter!!  Så nu mår man bra igen!! Har även sovit lite!  För på resursen i morse så grät jag av att jag var trött, hade ont i magen + att jag blev så sur på läraren!!  I hate Math!!  LÄNGTAR tills jag aldrig behöver ha prov i det!!!  Sedan var de bild då man målade berg och sjö!!  :)  Avslappnade och slapp lektion!! Fick även god mat i skolan idag!!  De följde tillochmed matsedeln ;) haha!! 



Men nu bär det av till stallet och träna!! :D  Var sjukt taggad efter söndags men en person kan dra ner det på midre än 5 min när man är trött!!  :(  Får hoppas att de går bra ändå!!


Stall klädd och sminkad!! ;)



Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0