El naturel look today!!

sjukt trött !!  Så idag kommer de bli en väldigt naturlig stil!!  Höga byxor Mag tröja och lite rufsigt hår bara luggen uppsatt och en massa mascara!!  Jag har fått en sådan extrem vinter hy nu!! Så allt ser helt kakigt ut (sminket då) Så ska börja ta lite mindre och hoppas på att hyn förbättras!! :) 

Älskar verkligen denna bilden så de fick bli den idag!! ;)


Idag blir det nog också att kila ner till 3 butiken och fråga om min telefon!! Vill ju ändå kunna ladda ner saker från den!!  Och så behöver jag fråga hur man får över ex: Bilder och sånt till datorn från mobilen!! Komplicerad telefon äre allt....

Nä nu ska jag ta lite varm choklad och äta lite mandlar, Ska bli mysigt i detta blåsvädret!! Men de ska ju bli bättre idag, Så får vara posetiv nu in i det sista!! ;D 


Var de knäppt att skriva detta på Facebook:
Men skrev på facebook  Gilla om du någonsin hört mig säga "vadå", "Va" eller "Jag Fattar" Om du får över 50 så är du trög!  

Men jag tänkte om man inte får över 50 då är man ju smart!! :D  hihi så de är bara att vänta några dagar och se hur smart jag egentligen är ;)


Men borde jag ta bort det!?


Kraam Missfleur♥

Kommentarer
Postat av: olivia

men de e de som är så komplicerat med iphone att ladda över bilder o musik, därför jag inte ville ha en sån tele, du måste ju ha ett program för fixa de xD

2012-01-12 @ 09:04:14
Postat av: olivia

snygg bild förresten ;)



min kompis kände inte igen mig på denna bilden xD

2012-01-12 @ 09:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0