Don´t tell then u may keep it!

Är ganska trött idag, typ sovit halva dagen... Men en rolig nyår så detta året hoppas jag på att jag inte bryter något och ha ett så drama fritt år som möjligt!! ;D  Fast de tror jag knappast kommer att hända... Men man kan ju alltid hoppas ;)  Och självklart har man nyårs löften valde att ha mer än ett i år :)  Men man bryter dem om man säger dem högt elle? de kanske bara gäller pepparkakor?  hmm... Men jag vågar inte riskera något detta året!! ;)   Jag vet att man inte kan ändras över en natt men man kan få en chans att "börja om" !!  Och jag tänker ta den!! :D  Så ni andra väljer själva ;)  Men jag gissar att gymmet lär vara fullt hela januari.... Sedan lär alla sluta!  Menmen de löftet har jag faktiskt inte tänkt göra i år!!  Vill ju inte vara som alla amdra lixom ;) haha!


Några bilder hur jag såg ut igår...!









Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0