Det man är rädd för är det man ska göra!

Då har man haft en ansträngande dag!!

Dagen:

  • Sjukgymnast
  • Rita en naken man (som dock fick världens minsta huvud "/)
  • Svenska, om de antika gudarna och historierna om Akilles (troja) och Odysse!!
  • Idrott!! :D
  • Jensträning!!
  • Hemma och ta de lungt!!

 

 

De som är mest "spännande" som hänt idag är la idrotten och Jensträningen!!  Kan säga att jag har träningsverk nu!! :(  Men på Idrotten så förbättrade jag min Livräddnings tid lite.. Men behöver bli 14 s snabbare!! Så de blir något att jobba på till vecka 6  Så de gäller att ligga i med träningen nu!! x'D   Sedan mitt nyårslöfte är typ att jag ska göra något som jag är rädd för!!! De är något som ALLA borde testa!! :D   Vi fick lite tid på oss som vi fick hoppa på!  Och då gick jag upp och hoppade från 10:an!! :D  Kände mig så sjukt stolt efteråt!! Dock landade jag på rumpan/ryggen... Men de va kanske lite "planerat" haha nä men de va bra att jag inte landade på fötterna för då hade ju något kunnat hänt!! :O  Och de vill vi ju inte!! :)  Men de andra undrade om jag verkligen ska göra det imed mitt ben och så... Men de gick ju bra!!  Responsen jag fick är mer Vill du dö!? Är du helt dum i huvvet!?  osv...

 

 

Sedan på Jensträningen så gick de ganska bra!!  De var jätte trevligt!! :D    Dock gick de lite fort och jag var lite vimsig men de funkade helt okeej efter att jag flög av!! För efter att jag flög av så skärpte jag till mig och de gick azz bra!! :D  Så är nöjd med mig själv men speciellt med Tamira!!  Alla sa även att de var sjukt stor skillnad på henne (mest tack vare mamma) Men att Jag och Tamira passade bra ihop!!  Då blir man glad!! :D  Dock så måste jag nog baka två tårtor nu...  :(   Så får hoppas att jag inte behöver ramla av varje gång som jag ska skärpa till mig och rida bra!!  För då blir de j'kligt många tårtor som måste bakas!! ;)  Men nu äre bara 22 gånger kvar tills jag är en bra ryttare!! ;) haha!!

 

 

Kraam Missfleur♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0