Då vet man att de verkligen är verkligt!

Har vart en redig seg dag... "/   Men nu har man iallafall nästan städat färdigt ens rum!! :D   Blir riktigt fint om jag får säga det själv ;) haha!  Men snart blir de att göra mina små övningar! Måste ju göras varje dag!! och typ 15 sets och 3 reps av varje övning.. eller va de var vi lärde oss på idrotten ;) 



Men har fått typ 2 läxor... och så ska man börja jobba lite smått på sin Naturkunskaps uppgift...  Tar tillbaka de jag sa förra terminen!! Älskade den slapp ALLA läxor typ!! :)  Men på nått sätt känns de lite skönt att få läxor, känns typ som om man verkligen går i skolan då!!  Konstigt men så är de ;)   Har ÄNTLIGEN köpt mig ett minneskort till kameran!! :D  Så snart kommer de att komma upp mycket bättre bilder än de jag har tagit med min cam...!  :D


Nä nu ska jag fortsätta att städa med Uggla i hörlurarna!! ;D


Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0