Börjas jag ändras?

Klarade av bilden och de va faktiskt roligt!?   Haha de brukas inte sägas av mig ;)   Men började med matte idag på morgonen och de ska finnas typ en lag att man får göra kapitel för kapitel, för hur ska jag annars kunna få G i matte!? Menmen... Får se om jag hittar den lagen så ska jag banne mig få se läraren säga förlåt till mig och njuta varje sekund av det ;) haha!!

Fick som tur skjuts till torpa idag för mamma skulle ändå till stallet och tur var de för annars hade jag kommit sent för 7.34 bussen hade inte kommit och det var när kl var 7.44 då nästa buss skulle komma!! Undra hur länge de egentligen fick vänta på bussen....  Menmen har hittat mina kära mandlar!! :D  Eller megan hittade dem ;)  haha!!  Så nu slipper man gå hungrig, för de va fisk och pyttipanna (men bara potatis i) Så de är ju inte gott så för min del blev det att äta sallad och "skinnet" på fisken!! :D   Fast när jag ätit upp skinnet så såg de ut som en typ kyckling (nuggets)  riktigt äckligt!!!




Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0