Blev att man sov bort hela dagen...

Blev att man sov bort halva dagen... :(  men sedan blev det att åka upp till stallet och rida! Gick MYCKET bättre idag än igår! Fast det mest frustrerande med det hela är att jag vet vad jag gör för fel! Men hur mycket man än vill ändra på det så tar det ju mer än en dag och att ha tålamod är ju inte direkt min starkaste sida ;) menmen de är ju bara att kämpa vidare xD   Nu blir det att kolla på film och bara ta det lugnt ! Ska även måla vidare lite. Trodde aldrig att JAG skulle tycka det var roligt att rita/måla!!                                                                                                                                                                                                                                                                                                            Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0