77 gången.. bara 23 kvar ;)

Hoppade lite idag då igen!! :D  Börjar få in rytmen lite mer nu... Fast jag flög av men tog emot med handen typ så nu har jag en liten bula och blåmärke :(   Men får tänka posetivt de kunde ju ha gott riktigt illa!! med benet och allt... Blev påmind hela tiden om det... "/    Men men fick testa på att hoppa en meter så känner mig lite mer säker till Jens träningen på Tisdag!! :D 



Nu har jag tagit en ordentlig varm dusch och snart blir de att gå ut och gå!! :D  Måste börja bli lite mer igång och inte sitta och lata mig hela tiden!! Vill ju inte vara helt flåsig när jag väl börjar träna!! Eller jag vet att det inte hjälper att gå ut och gå en gång men de är la på det sättet som jag snart kan börja springa!! :D  Men har ÄNTLIGEN fått ut min gamla percing!! Så nu använder jag den som jag fick av Olivia i present!! :D  SÅ mycket snyggare!! :D 





Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0