Vänder bladet i boken!

Nu har snart hela skoldagen gått!! :D  SÅ jäkla gött!!  Trodde att jag skulle få azz mycket att göra under lovet men just nu ser det ut som om det bara blir att göra lite på Naturkunskaps upgiften och sedan självklart öva till matte provet ;)  Så nu känns de som om livets bok har bytt sida och nu börjar de ljusna upp lite!!  Men boken om ens liv skrivs ju fortfarande så kan ju inte vara helt säker på att denna sidan kommer att vara länge ;)  Kan ju hända att de sätter in en bild på typ halva sidan... Haha ! Nä nu börjar den dåliga humorn komma fram känns som om jag ska somna nu!! eller iallafall att ögonen ska det!! Hade nästan vart skönt att gå på Yoga idag och verkligen ge sig den tiden till att slappna av!! :D  Men istället kommer det snart bli hård träning!!  Första gången som jag tränar för Fidde!! :D   Ska bli spännande och jag ska verkligen kämpa azzet!! :) 


Fick sällskap på bussen idag igen!! :D  Har typ inte haft det någon dag på hela 2:an!!  (kanske inte så komstigt förra terminen...) Men nu har jag haft två stycken på 1 vecka!!  Sjukt mycket roligare!  Annars sitter man där och typ somnar till ens musik!  Och ser sur ut oftast, för jag försökte ett tag att sitta och le, ser ju så mycket trevligare ut!! Men kändes otroligt korkat att sitta och le åt ingenting!?  Enligt mig iallafall.... ;)  Men men roligt med någon att prata av!! Tror knappt att jag skulle klara av att gå en dag utan att sms:a, prata eller chatta med någon!!  Skulle kännas så instängt!!



Men nu när jag är på en bra bok sidan så kan jag säga att jag taggar inför hela mitt liv!! :D haha! för just nu har jag typ allt som man någonsin kan önska sig!!  (känns som om jag tagit ett lyckopiller eller nått!! haha!)  För de som har hänt är ;

  • Jag ska till Stockholm
  • Utomlands i Sommar med Olivia och Mila!  :D
  • Jag har börjat träna på Friskis!
  • Skolan börjar jag fatta allt och hänger med bra i! :)
  • Jag har börjat träna med Tamira och de börjar lossna och vi börjar bli "ett" med varandra! :D

Någon som skulle kunna klaga om ni hade de livet!?  Så inget kommer kunna sänka mitt humör idag!! :D


Några bilder från modevisningen:

Hela gänget!


Neutral, romantisk och badazz!
Gröna lyktan!
Lite 20 tals hår blandat med en 50 tals make!
Tuff rainbow tjej!!


Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0