Underbara ljuvliga dag ;)

Underbara ljuva dag!! :) 



Denna dagen har verkligen varit fantastisk!! :D   Har bokat resan inför sommaren! Tränade två timmar på gymmet med Olivia (känner mig jäkligt duktig x'D) Vi testade på maskiner och tränade ordentligt inte som vi gjorde när vi tränade på Sense...  Sen har ens favorit serie ÄNTLIGEN kommit med ett nytt avsnitt, Serien är ju då självklart Once upon A time!! :D  Så vet nästan inte hur denna dagen kunnat gå sämre med alla dessa guldkorn i sig!! :D   


Men dock gick de inte så bra när jag red idag... Men de kan ju inte gå bra hela tiden ;)  haha!  Nä men sjukt underbar ponny är det jag har! Så gullig och snäll!  :)  Jaja nu blir de att längta tills träningen imorgon!  Första Erika träningen!! :D 



De enda som saknas nu är de härliga soliga vädret!! Fast vår väder är helt OK de också ;)   För man kan ju vara vår,sommar, höst och vinter  och av dessa årstider så är jag vår!  :D   Alltså är jag varm fast lite åt de kalla hållet så nästan en sen eller tidig vår ;) 

Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0