U got the same feeling?

Snart blir de att ta bussen till skolan!!  Första lektionen kommer att vara nice! Ska bara kolla på Alice in Wounderland!! :D  Härlig förmiddag i skolan ;)   Men nu innan skolan så ska jag skriva ut mitt Cv så blir de att söka jobb på A6!!  För ju längre in i Intervjun vi kom desto mer insåg jag att det är inget jobb som jag skulle kunna ha!!  Men bra träning var de iallafall får se om de också tyckte att jag inte skulle ha det eller inte ;)   Time will tell x'D 




Jag är ju då en människa som tror på Horoskop och loggar in på Facebook varje morgon för att spela Cityville och för att kolla mitt horoskop! :D 


Dagens för alla Skyttar:

Romantiken är het, tung och spännande dag. Om du har hållit tillbaka när du närmat dig en potentiell partner, kommer du idag att upptäcka din energi för att göra ett oförglömligt intryck. Om du redan är i en relation, kanske din partner viftar med den ökända röda flaggan för dig.

Hmm detta tolkar jag direkt om jag ser en snygg kille så kommer jag att trilla...!  För de ä la knappast något man glömmer i första taget elle?  :)



Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0