Två fåglar som juckar på busshållplatsen !!

Har haft en jätte rolig eftermiddag/kväll!! :D. Hade klädsim på idrotten redigt roligt att bada om jag ska vara ärlig! :) jag kommer ihåg hur det var hela mellan och högstadiet hur man tävlade emot de andra! Dock har man inte direkt någon att tävla emot för ingen tig de typ så seriöst som jag ;) men lite roligt var de för en i klassen undrade om jag hade tränat simning !!


Efter idrotten fick man stressa upp till stallet! För mamma skulle rida båda hästarna så då fixade jag allt! Dock var de jäkligt svårt att få upp havre påsen som de typ var 25 liter havre i !! Men de 3-4 sista trappstegen kom som tur va Fredrik och bärde upp den sista biten! Trodde där ett tag att jag skulle trilla ner innan jag hade fått upp den jäkla säcken!


Men sen blev det yoga med Olivia :D roligt och avslappnande!! Kan jag verkligen tänka mig att göra fler gånger!! Kände att all negativ energi försvann och man blev lugn och tänjde ut de muskler som man hade ont i!! Dock tror jag att ja vaknar upp med träningsvärk imorgon !! Måste också meddela att jag är MYCKET stelare än vad jag trodde!!

Två fåglar som typ "juckade" på busshållplatsen!! HAha!!

Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0