Tre på en morgon! :D

Uppe tidigt idag!  Eller normal tid, men kunde inte sova så vaknade kl 4, sedan halv 5 och 5 men till slut så var jag TVUNGEN att gå upp!!  Så halv 6 blev de idag komiskt nog är jag inte ett dugg trött!! :D   Men då passade jag på att testa lite olika frisyrer!! :D 



Hair:

Dounat! Väldigt populärt, dock så kändes de inte så bra, mitt hår var inte tillräckligt långt eller tjock för att de skulle funka :( 

Haha! Lite crazy hair!!  Men de kändes som fel dag för det...!


Tillslut så körde jag en utbakad fläta i luggen, och en tofs på sidan!  Så flätat blire idag!! :D


Makeup;

En lätt rosa make med en liten eyeliner! :)


Har LOVAT att inte shoppa något... Men jag kunde inte motstå när jag såg dessa kläder inne på H&M!!



Körde på denna stilen idag!  Men ett tips till ALLA som inte ska shoppa! Gå INTE in i en affär när ni väntar på någon för då kan detta hända....!  Icke bra!



Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0