Strumptips!!

Ja hann inte göra nått inlägg imorse :/. För de blev att gå upp tidigt och jobba!! Kände mig inte direkt sugen på det... Men de va en go lugn arbetsdag ! :) och de är alltid härligt att tjäna pengar ;) fast mon lilla ponny fick vila idag !


När jag kom hem så har jag legat och läst Harry Potter och duschat alltså tagit de allmänt lugnt !! Fast egentligen behöver jag nog göra läxor nu... För inatt kunde jag bara sova typ 3 timmar sammanlagt !! Behöver lite mer sömn än de!!

Ett tips som kan liva upp nu när våren kommer och man kan ha lite festligare färger på sig! Jag tog ett par gamla röda fotbolls strumpor istället för ridstrumpor! De ger bättre stöd är varma och bekväma och självklart snygga ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0