Strejkar med skinn jacka!! ;)

Idag när jag red så var de lite motigt i början men efter ett tag så släppte det och blev riktigt roligt att rida!! :D  Eller det är de alltid! Men de är alltid EXTRA roligt när ma känner hur allt bara släpper och känner ponnyn under än hur avslappnade den är och så!!  Väldigt svårt att förklara!  Men en helt underbar känsla!! :D   Dock kände jag lite träningsvärk i benen... "/   Menmen!  De ä det värt!! ;)



Sen på eftermiddagen efter man vart duktig och skottat! Fattar aldrig när snön ska försvinna?!?!  Nu börjar jag nästan tröttna på detta vädret!  Så därför har jag valt att typ "strejka" mot detta vädret och väljer att fortsätta ha skinnjacka på mig!!  Har tröttnat på min vinterjacka nu!!  Så nu bör fasen sommaren eller iallafall våren komma!!! :)  Blev även ett tränings pass med Olivia! :D  Körde på ett nytt som heter Medel  och de var typ sådana hårda pass som man körde på mellanstadiet!!  Dock på mellanstadiet var de inte så jobbigt!!  Men roligt var de men har INGEN takt känsla eller nått sånt ibland så undrar jag nästan om mina ben och armar kommer från två olika människor och bara har blivit påklistrade på mig?  haha!  Nä men illa ä de ;) 



Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0