SOUND!? :D

Heejsanhoppsan!!  Nu blir det snart att åka upp till stallet!! :)  Ska rida lite lungt idag imed att hon va så duktig igår!! :D 


Hela dagen som man var i skolan (förmiddagen...)  Gick ut på att göra Moodboard!!  Så nu har jag slagit sönder en kopp sedan har vi tejpat ihop den igen och så har man tagit  med lite lockart hår och satt bilder på sitt fina moodboard!! :D  Kommer nog bli fint HOPPAS jag!! x'D   Måste dock börja fundera på bakgrunden nu!!  Se om de blir vit eller inte ;)  Men skulle kolla lite på Alice in wonderland (disney) och så funkade ljudet när jag och Thille kollade på den!! :D  Så nu har man en dator där ljudet FUNKAR!!!  Happy Happy ;)

Men vart ju inte i skolan på eftermiddagen utan jag åkte hem en liten stund och sedan blev de att ta bussen in till sjukgymnasten!!  Imed att jag har lite svårt med att springa... Men kan stolt säga att jag står helt lika på mina ben!! :D  Och de har blivit MYCKET bättre dock står ju den jäkla bula fortfarande ut väldigt mycket när jag anstränger mig... "/  Men ska boka tid hos någon Hassel eller vad han heter!! så ska han få kolla om man bara ska vänta ut tiden eller göra nått åt de! :) 



Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0