Shite!!

Shit va trött man är!!  Klarade då av hela skoldagen!!  Men kan knappt fatta hur mycket läxor man har nu!?  Asså känns verkligen att skolan har börjat!!  För nu blir det till att hoppa i sängen för imorgon blir de ingen sovmorgon (fastän alla andra som går på min skola lär väll ha en redig nice sovmorron!!)  Har ju en härlig studiedag då! Menmen alla älskar la att gå upp tidigt på sina studiedagar eller?  ;) haha!!


Men har skickat in en uppgift så nu är de bara 3 stycken kvar ;)  Positivt tänkande är de ju :)  haha!  Men gick bra när jag red min söta ponny idag!!  Testade att rida med bara schabrak pallade inte att rida ett hårt pass nu när hon var så duktig igår + att jag har träningverk i mina ben ;)  hihihi




Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0