Redigt nöjd!

Shit va trött man är nu när man måste gå till skolan.... Va tvungen att ställa klockan på 6 för att veta att jag inte skulle gå upp förrens typ kvart i 7!! x'D  Men de som är bra med måndagar är att man inte behöver sminka sig särskilt mycket!  Men dock känner jag inte direkt för att stå och sminka någon idag... Men jag kanske piggnar till att gå ut i detta kalla vädret!!  Jaja nu har jag klagat färdigt över hur trött och inte glad över skolan jag är just nu....


Men igår så va jag alldeles slut efter att ha tävlat sen mös jag ner med en bok!  och packade idrottsväskan! För de blev nämligen Step 1 med Olivia!   Måste säga att vi ägde ;)  haha nä inte direkt... Va en massa danssteg som man skulle lägga ihop och så... Core är mycket bättre än att lära sig allt de där!!  Men roligt var de ändå! :) 


Ja som sagt tävlade jag ju då igår förmiddags, första klassen (80 cm) gick bra dock lite fort och till första hindret blev hon väldigt ivrig!  Men blev en dubbel nolla!  Fast en väldigt dålig tid i omhoppningen vågade nämligen inte ta de snäva svängarna !   Men de blev jätte vimsigt inne på framhoppningen sen till andra klassen (90 cm) men hon skötte sig jätte bra!  Blev även lite lungnare! Så de gick bra, dock skulle jag inte hållt i henne till 3:dje hindret för där fick vi ett pet!  Men är super nöjd med min gulliga ponny!!  Filmade dock bara så har tyvärr inga bilder :(




Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0