Officiellt!!

Nu har jag Officiellt slutat kolla på Big Brother!!  Känns bara jobbig och är så sent... Har börjat få typ de vissa får på vintern.... Att man är trött fast vissa blir deprimerade men så långt har de inte gått för mig!! Och de ska man ju tacka gud för!!!  haha, speciellt jag som inte är troende ;)  


Men nu blir de att fixa moodboard och at the moment är jag lite lonely, fast Matilda är med mig över Facebook :)  och sen om typ en timme kommer Mathilda och Esther !! :D    Så kanske vi har spånat fram så bra idéer att man kan börja klistra det på pappret!! :)   Måste ju även slå sönder en tekopp!! Tog med några som inte hade en "kompis" så att vi kunde använda den sötingen!! :D



Men nu ska jag och Matilda försöka hitta något "oväntat"  Får se hur de ska gå till ;) haha!! menmen försöka kan man ju alltid!! ;D

Dagens outfit;





Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0