Nu blir de till att bita i den sura osten....

Nu blir de till att städa iordning lita med sminket, orkade inte fixa allt i lördas...  Så nu får man de sura att fixa det idag!!  Så väska kommer att vara fullproppad med en massa smink som ska tillbaka till skolan, så de blir mycket konkankde för mig ;)



Men igår var man ju då och tränade på friskis!! :D  Gick redigt bra!!  Dock så var de jobbigare än vad jag hade trott från början!  Fast jag har inte lika dålig kondis som jag trodde!!  Utan det är snarare balansen som jag hade mest problem med...!  Men längtar till nästa gång!! :D 

Fina utsikten man får se när man går runt Bårarp!








Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0