När tuppen galer!

Uppe när tuppen galer ;)  haha nä!  Utan de är vanlig skoltid som gäller!!   Gick upp kl 6 för mamma är lika duktig som resten av familjen på att snooza x'D   Så ville försäkra mig på att gå upp i tid och hinna sminka mig lite innan och hitta kläder!  :D   Fastän en glad överraskning är att man slipper ta bussen hem från stallet!! :)



Men nu gäller det att rida henne ordentligt!! Egentligen så märker jag mest på dagen efter hur bra träningen var!  Om hon är för jäklig så ska jag inte rida så nästa gång!  Men om hon är underbar så vet jag att man ska rida liknande nästa träning/hoppar henne! :)  Så idag är de lite avgörande ;) 



Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0