Musklerna behöver vila!

Nu blir de till att ta bussen upp till stallet!! :)   Man måste ju se till att lilla pollen får mat i sig ;)  Men blir nog inget ridande idag utan tror bara att jag släpper henne, så att hon får chansen att springa av sig lite!!  Har ju inte kunnat rida ut något typ den senaste månaden!? Så då förtjänar hon att få springa av sig!! :)   + hon har fått gå hårt de senaste dagarna så musklerna behöver vila upp sig lite!!  För de är ju samma sak som för oss människor!  Därför behöver ju de nya musklerna få vila så man sedan kan fortsätta att bygga på dem!! :D   Min polle ska bli värsta muskel knippet! ;)


Gick och la mig vid typ 10 igår!!?  Tycker jag är ganska duktig som lägger mig så tidigt ;)  men man är ändå lika trött på morgonen... :(  


Dagens Facelook:





Dagens outfit:



Kör på en klassisk look idag nu när jag ska gå och få håret fixat och allt!! :D 


Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0