Mer nervös i domartornet än att tävla!

Då har man vart duktig och hjälpt till på tävling!  Satt i domartonet som var varmt men ute var de 18 - !!  Dock var de gansak stressigt där uppe måste skriva rätt tider och fel!! Var något stressigt för mig i början! Första gången som jag hjälpte till där ju!! Så är inte avundsjuk på de som tävlade, hästskötarna eller aa i stortsett alla som var tvugna och hjälpa till ute i det kalla ;) Men konstigt nog så fryser jag jämt om rumpan!?  mycket konstigt... Men men Nu är man inne i det varma och har ätit lite varm kyckling paj och druckigt lite Sockerdicka (bara jag som tänker på att man JÄMT fick det när man var sjuk?) Dock är den lite utslagen men får jämt en sådan mysig känsla när jag dricker den!  Man måste ju bara tänka på Pippi´s socker dricka träd!! :D 


Nu ska jag packa träningsväskan och kolla bussen!!  Blir ju första träningspasset idag!! :D  Ska bli spännande att se hur det går!!  Dock lite pinsamt kommer ju vara så SJUKT otränad!! :(   Men men man måste ju bara våga att börja träna har ju skakat hand med Olivia att vi ska träna två gånger i veckan! Så nu gäller det att man håller det!! :D 





Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0