Med allt gott kommer alltid något dåligt...

Verkar ändå som om denna projekt veckan kommer att bli spännande!!  Dock blir det på Onsdag att jag missar Spira besöket :(   Menmen de är faktiskt viktigare att kunna springa!!  Så med allt bra kommer de något dåligt...  "/   Menmen är gött att man inte har så mycket läxor och prov denna veckan!!  Eller ska börja med lite nu för annars kommer de att falla i glömskan... "/   För den enda läxan vi får denna veckan är att skriva en filmanalys om Pirates of Caribbean!  Som jag har sett typ tusen gånger så de borde jag klara av ;)   Och imorgon blir det att kolla på Alice i underlandet!! :D  Ska bli roligt att välja ut vilka karaktärer man ska välja!! :)  


Nu blir det att börja lite om de två buddhisterna (från olika inriktningar) och hinduen som ska äta middag i buddhistens lägenhet och snacka om gudar!! x'D  Mycket intressant ;)  haha!  Nä men bäst att börja nu så man kan ha all sin uppmärksamhet till att plugga på de båda proven man har nästa vecka!!  Mycket pluggande nu...  Ska bli riktigt härligt att komma ut på praktik!! :)  Men snart blir de också att se hur de går på jobbintervjuvn!!   Ska bli spännande att se vad jobb de är egentligen som jag har sökt!! haha!  Har ju mest suttit på kvällarna och på lektionerna och sökt så jag kommer inte ihåg till vad jag har sökt för jobb x'D  menmen som tur kan man ju kolla upp de lite smått sådär ;)




Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0