Magisk dryck somebody?

Va så HIMLA seg igår... :(   Kom en halvtimme sent till skolan för bussen jag missade min vanliga buss och den andra vart försenad :(   Lärarna var ju inte jätte glada direkt... Men vi skulle hitta en kändis och efterlikna den så mycket som möjligt så vi skulle planera framförandet först och sen på torsdag ska vi göra det, men tyvärr är jag ledig då :(  Så lärarna blev sura igen "/  jaja men nu ska jag planera allt ändå och göra det på en timme och skriva ner min förklaring och ta bild på modellen (som blir Sis denna gången x'D)  Ska bara försöka komma på någon!! Sis har fina rosor hemma som jag vill ha i håret men vet inte vilken kändis som har det!?  Men ska försöka hitta något roligt att göra!!  Känner inte direkt att få ett IG där alla kursmål typ finns med.... Så början på dagen vart ju inte toppen... Sedan funkade ju inte heller Internetet på Biblioteket så då fick man åka hem... Så var typ i skolan 2 timmar..!  Så nödvämdigt istället för att ligga hemma och sova ;)  haha! Nä men skulle även kolla på Dressman om jag fick vara där i 3 veckor nu då istället! Och det fick jag!! :D  Happy happy!!  För de verkar azz trevliga och roliga!! Så de ska bli roligt och det är nog också lite annorlunda mot Kristina brud & fest!  :) 


Men sen när man kom hem så läste jag lite och kollade på Once upon A time!! och Stylisterna!  :)  Sedan blev de till att sova i typ 3 timmar!!  Va så jäkla trött!!  Fast kan inte direkt påstå att jag är piggare idag... Skulle behöva någon magisk dryck som gjorde mig pigg eller iallafall gjorde huvvet piggt!!  x'D  


Har ju även följt Big Brother "seriöst" nu de första dagarna, dock verkar de inte lika goa som förra gången men riktigt roligt att de tror att dem verkligen är ett riktigt kärlekspar!! Haha skrattar typ hela tiden när de säger din kille, din flickvän osv... Dock är det STOR fjortis varning på hon Bloggerskan!! (kommer inte ihåg vad hon heter) 

Gjorde hela tiden sånahär i början av 1:an!!  :D  Så jäkla roligt var de då!!  haha!




Mila kom över en stund efter att hon och Sis hade vart ute och gått!! :)  Så då lyssnade vi på roliga youtube klipp!! och lite olika låtar x'D  Aja nu måste jag fortsätta träna matte..!  Vem kom på omvandlingar egentligen!? En jäkligt puckad människa måste de vart ;)  

Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0